اشعار فروغ

 
El Mundo De La Musica
بخون وقتی که خوندن معصیت داره. بخون با من، بیا تا من... نگو دیره
Acerca De Weblog


ROCK IS NOT DEAD
Novísmo Sujetos
Escritor
برچسب:, :: :: Escritor : RockStar

دانلود  مجموعه اشعار عصیان،دیوار و اسیر از فروغ فرخزاد در قالب PDF

 

اسیر                           عصیان                          دیوار

 

گریزانم از این مـــــــــردم که با من                            به ظاهر هــــــــمدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فــــــــــــرط حقارت                             به دامانم دوصـــــــــــد پیرایه بستند

از این مردم که تا شعرم شنیدند                             به رویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در خلوت نشستند                            مــــــــــرا دیـــــوانه ای بد نام گفتند

 



نظرات شما عزیزان:

Peyman
ساعت14:26---31 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری لطف کن یه سری هم به وبلاگ بنده بزن و اگه خوشت اومد وبلاگ من را با نام (دانلود نرم افزارهای ساین شده ی سیمبیان) لینک کن و خبرم کن تا وبلاگت را لینک کنم .
موفق باشی.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Uniónes


تماس با ما

Weblog Visits:
 

Today : 17
Yesterday : 0
Week : 60
Mounth : 694
Total : 127824
Subjects : 43
Unions : 88
Onlines : 1



 
 
 

Pichak go Up